Context
Uue „täiskasvanud” põlvkonnad seisavad silmitsi raskustega oma tuleviku kujunduse, eriti isikliku ja rahalise sõltumatuse kohta ning uute kutsealaste suundade uurimisel.
Tõepoolest, sotsiaalse tõrjutuse nähtuste tekkimise ja/või püsivuse moto on tõepoolest „kehtivate” põhipädevuste puudumine elukestva õppe for ning uuenduslike ja ettevõtlike mõtete ja hoiakute puudumine, mis on seotud mõjuvõimu ja teadlikkusele suunatud finantsharidusel.
Selles kontekstis on seotud sotsiaalse tõrjutuse sotsiaalse probleemi, mis tuleneb lagunevatest sotsiaalsetest probleemidest tänapäeva ühiskonna, mis on seotud perede (eriti noorte) madala finantskirjaoskuse tasemega ning süsteemide (eelkõige haridus-, sotsiaalsete ja perekondlike) võimetusega seda lahenda.
Visioon
Noored, kes on ehitatud rahaliselt jätkusuutlikud eluprojektid võimekamates ühiskondades.
Missioon
Majandus- ja finantskirjaoskuse programmide rakendamise ja loomise võimetoodika konsolideerimine ning noorte võimestamine uute teadmiste ja kogemuste, mis on seotud nende potentsiaali oma eluprojektide riikliku ehituse, uute võimaluste, algatuste ja tegevuste edendamine, mis on seotud nende potentsiaalsete võrkude juurdepääsu isikliku, sotsiaalse ja kutsealase arendusega võimalused ning noorte kui tulevase põlvkonna osalemise edendamist ühiskontserni.
Exhibition
Projekti on võidelda noorte sotsiaalse tõrjutuse ja/või vaesuse vastu, mis tuleneb madalatest majandus- ja finantsteadmistest, sealhulgas:
Tulemused
Materjal
Immateriaalne
Õppimise/õpingute arendamine:
Septembris 2023 PRO (F) KIRJAOSKUS 2.0 projekt käivitati ametlikult, tähistades 18-kuulist algatust, mille eesmärk on tegeleda noorte sotsiaalse tõrjutuse ja vaesusega, parandades finants- ja majanduslikku kirjaoskust.
PRO (F) LITERACY 2.0 programm keskendub:
PRO (F) LITERACY 2.0 projekt teeb jätkuvalt edusamme finantskirjaoskuse ja sotsiaalmajandusliku mõjuvõimu suurendamisel kogu Euroopas.
Peamised verstapostid:
1 ️ ⃣ Teine riikidevaheline partnerite koosolek (TPM):
Itaalias Baris toimunud kohtumine keskendus projektikoostöö edendamisele, edusammude jälgimisele ja noorte mõjuvaks liikuvuseks ettevalmistamisele.
2 ️ ⃣ Noortevahetus Portos, Portugal:
Dünaamiline vahetus tõi kokku 35 osalejat viiest riigist, keskendudes finantskirjaoskusele, kultuuridevahelisele koostööle ja ettevõtlusoskuste arendamisele, mis on kooskõlas Euroopa raamistikutega.
3 ️ ⃣ Virtuaalne mobiilsus:
Partnerid korraldasid kolm virtuaalset seanssi, uurides raha kultuurilisi, ajaloolisi ja psühholoogilisi aspekte, uurides samal ajal noortele mõeldud uuenduslikke haridusvahendeid.
4 ️ ⃣ Kohalikud töötoad:
Interaktiivsed töötoad jätkusid kõikides partnerriikides, käsitledes finantskirjaoskuse teemasid ja edendades kohaliku kogukonna kaasamist.
The PRO (F) KIRJAOSKUS 2.0 projekt teeb jätkuvalt märkimisväärseid edusamme noorte varustamisel finantskirjaoskusega tegelemiseks tänapäeva majandusprobleemidega.
Majutaja: Arenev noor, see kohtumine keskendus projekti kvaliteedile, eelseisva 4. virtuaalse töötoa kavandamisele, käsitsi väljatöötamise lõpuleviimisele ja levitamisstrateegiate täpsustamisele. Projekti sujuva teostamise tagamiseks rõhutati igakuiseid värskendusi ja jätkuvat koostööd.
Meie kohalikud töötoad jätkake kogukondade kaasamist, käsitledes peamisi finantskirjaoskuse teemasid interaktiivsete ja koostöösessioonide kaudu. Need töötoad on hädavajalikud, et anda inimestele teadlike finantsotsuste tegemiseks vajalikud teadmised ja oskused.
Ajavahemikus septembrist 2024 kuni jaanuarini 2025 toimus kolm virtuaalset liikuvusseanssi, keskendudes järgmistele teemadele:
Need veebisessioonid pakkusid osalejatele praktilisi finantsvahendeid ja strateegiaid igapäevase rahahalduse parandamiseks.
Lõplik TPM tõi kokku partnerid, et vaadata läbi projekti edusammud, arutada noorte kaasamist viimastel veebiseminaridel ja täpsustada levitamisjõupingutusi. Peamised järeldused hõlmasid suurendamist sotsiaalmeedia sisutugevdades Praktika kogukond, ja kohalike töötubade selge dokumenteerimise tagamine.
Projekti lõpuleviimisel on PRO (F) LITERACY 2.0 jätkuvalt pühendunud noorte rahalise vastupanuvõime edendamisele hariduse, koostöö ja uuenduslike õppemeetodite kaudu.
Hoidke ühendust eelseisvate sündmuste ja projekti lõpliku ülevaate saamiseks!
PROFLITERACY 2.0 projekt on edukalt lõppenud, tugevdades finantskirjaoskust ja sotsiaalmajanduslikku mõjuvõimu kogu Euroopas. Kahe aasta jooksul kaasas projekt noori töötubade, ürituste ja koostöö kaudu, andes neile olulisi finantsoskusi.
Peamised saavutused:
Koostöös partneritega Portugalist, Kreekast, Itaaliast ja Lätist andis projekt noorsootöötajatele uuenduslikke vahendeid finantshariduse edendamiseks. Selle mõju jätkab kogukondade toetamist kogu Euroopas!
PRO (F) LITERACY 2.0 finantskirjaoskuse sekkumisprogramm. Käesolev käsiraamat on välja töötatud finantskirjaoskuse pädevuspõhise arenguprogrammi raames.
Käsiraamat on praktiline vahend noorsootöötajatele ja noortele eurooplastele, pakkudes juhiseid ja vahendeid finantskirjaoskuse suurendamiseks. See kajastab konsortsiumi koostööd ja püüab anda kasutajatele teadmisi ja oskusi, mis on vajalikud teadlike ja enesekindlate rahaliste otsuste tegemiseks nende igapäevaelus.
Selle kontrollimiseks klõpsake allpool!